1 . Bisedoni me nevojat e audiencës suaj.
A e dini se klientet tuaj jane ne kerkim pontecial , kur ata të shkojnë në internet për të gjetur një biznes si tuajat ? Sigurohuni që shtëpinë tuaj faqe dhe faqe të shërbimeve tuaj , faqet ulje tuaja PPC dhe blogun tuaj përmbajnë shumë informacion rreth gjërave specifike klientët tuaj janë në kërkim të .
Për shembull , nëse ju jeni një hidraulik , cilat janë çështjet kryesore ju të punësuar për të trajtuar ? Kullon i bllokuar ? Lavaman kuzhine ? WC tejmbushur ? Lavamani pikon ? Të jetë i sigurt listat faqen tuaj te internetit të gjitha nga ato çështje dhe se si ju zgjidhur ato .
2 . Gjeni veten tuaj
Shumë biznese të bëjë gabim të vetëm duke renditur një numër telefoni në faqen e tyre dhe duke mos përfshirë çdo informacion tjetër vend. Edhe nëse ju nuk keni një zyrë që njerëzit të vijnë në , ju duhet të japë një përshkrim të mirë të zonës gjeografike që ju shërbejnë . Mos shkoni të gjithë spammy dhe e çdo qytet të vetëm në një zonë të 6 - të qarkut , por përshkruani zonën tuaj të shërbimit në mënyrë të qartë .
Ndërsa ju jeni në të , gjithmonë përfshijnë shtetin që ju jeni në që nga shumë emra të qytetit janë gjetur shpesh në shtete të shumta . Ajo sqaron gjërat për vizitorët tuaj dhe për motorët e kërkimit .
3 . Konsideroni Motoret e kerkimit
Nëse kontakti dhe vendndodhjen tuaj info është në një grafik në web faqen tuaj , motorët e kërkimit nuk e dine se ku je . Sigurohuni që të përfshijë të gjithë se informata të rëndësishme - në tekst - dukshëm në faqen tuaj . Ju nuk keni nevojë vizitorë nga jashtë zonës tuaj të shërbimit të kontaktuar me ju .
Dhe duke folur për motorët e kërkimit , të jetë i sigurt se përmbajtja në faqen tuaj është origjinale dhe nuk e kopjuar nga burime të tjera . Shto përmbajtje të freskëta mbi një bazë të rregullt ( Blogging është një mënyrë e madhe për të bërë këtë ) , dhe të sigurohemi që të gjitha faqet në faqen tuaj janë të optimizuar siç duhet në mënyrë që ju mund të gjendet .
4 . Jepni Vizitorët një arsye për të ardhur Kthehu
Është gjithmonë një ide e madhe për të shfaqë shitje , oferta speciale online dhe kuponat . Në qoftë se një vizitor në faqen tuaj te internetit e di se ju rregullisht përfshijnë stimuj si kjo , ju do të shihni vizita të përsëritur të rritur .
5 . Përhapur Fjalën
Gjithmonë të Nxitja ! Sigurohuni që adresa juaj web është përfshirë dukshëm në çdo hap të materialit të shtypur , çdo ad , çdo sprovë , çdo ngjarje që të marrë pjesë dhe në të gjitha komunikimet tuaja . Kjo duket qartë , por shumë biznese dal offline mundësi për të promovuar praninë e tyre në internet .
6 . Reklamoheni
A keni një faqe në Facebook të biznesit ? Një llogari Twitter apo Google+ faqe ? Në qoftë se biznesi juaj ka llogari të mediave sociale , ju keni nevojë për të lidhur e aktivitetit tuaj online së bashku për të marrë më shumë zhurmë për të dre . Sigurohuni që faqja juaj ka lidhje me llogaritë tuaja sociale dhe anasjelltas . Pastaj të jetë i sigurt për të promovuar faqen tuaj te internetit dhe çdo përmbajtje të re , blog posts , kuponat , ofron , etj nga postimi lidhjet për te tyre nga llogaritë tuaja sociale .
7 . Keni një Strategji Lidhja
Përveç leveraging llogaritë tuaja sociale mediave për të krijuar lidhje me faqen tuaj te internetit , ju duhet të përqëndrohet një vëmendje në kultivimin lidhjet nga faqet e internetit të tjera relevante . Këtu janë disa sugjerime se si për të bërë këtë :
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment